fredag 11 juni 2010

Ork och humör

Ork och humör går upp och ner. I natt sov jag fasansfullt dåligt och det påverkar både min ork och min sinnesstämning. Det började med att jag behövde gå upp och kissa några gånger och fortsatte med att jag låg obekvämt och blev hungrig. Till sist gav jag upp och klev upp strax före kl.04 för att äta en macka och slösurfa. Medan jag satt vid datorn såg jag en man gå utanför fönstret som inte riktigt såg normal ut. Mina graviditetsskyddsinstinkter väcktes och jag följde honom med blicken. Han sneddade över parkeringen mot busshållplatserna och jag tänkte att det var nog inget konstigt med honom, han skulle väl bara med någon tidig buss till jobbet. Men så vände han och började gå på parkeringen igen bland bilarna och såg väldigt mysko ut, då anade jag att mina instinkter nog ändå hade rätt, det rör sig konstiga människor ute på småtimmarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar