onsdag 9 juni 2010

Leka provdocka

Idag stod jag som provdocka åt ett företag ( www.dunssweden.se ) som gör barnkläder i retrotyger men som ska expandera till att även göra mammakläder. Kläderna var jättesköna och tjejerna som sydde dem var jätteduktiga, det märktes. Som tack för hjälpen fick jag ett presentkort på 200 kr i deras butik på Prinsgatan och det tackar jag för!

För övrigt känns det som att luften har gått ur mig. Jag har låg inspiration, ork och jag vill bara ta det lugnt - även om det känns tråkigt. Lågtrycket och det regniga vädret hjälper ju inte till heller, men som jag sa till min svägerska imorse - jag är tydligen aldrig nöjd, antingen är det för varmt eller så är det för regnigt och trist. Humm.. Kanske har det att göra mer med mitt tillstånd än det egentliga vädret? ;-)

1 kommentar:

  1. Va najs att du fick ett presentkort för din insats som provdocka:)

    Kram AP

    SvaraRadera