söndag 20 juni 2010

Elefanthänder och -fötter

Jag måste ha blitt väldigt svullen igår kväll för under natten så vaknade jag av att jag hade tappat känseln i ena handen. Jag har fått låna en skena som ska hålla armleden rak så att inga nerver kommer i kläm så E fick hjälpa mig att ta på mig den och det underlättade faktiskt. MEN så vaknade jag senare under natten av att ena foten sprängde och gjorde ont, den var så svullen så den såg ut som en elefantfot! Jag tog amningskudden och höjde upp den redan upphöjda fotändan av sängen, det blev ingen behaglig sovställning men foten lugnade ner sig åtminstone. Det blev ingen bra nattsömn precis och under dagen har jag känt mig extra stor, säkert pga allt vatten i kroppen. Jag undrar vad som kommer härnäst?? Jag börjar sannerligen tröttna på det här tillståndet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar