tisdag 22 juni 2010

Najs dag

Efter en mysig promenad, tjejsnack och sushi med en annan gravid väninna så begav jag mig till Duns för att lösa ut mitt presentkort (som jag fick efter att ha ställt upp som provdocka för företaget). Det var jättesvårt att välja bland massa helsköna tygmönster men till slut hittade jag den perfekta till lilla Albertina. Jag tror den lila färgen passar urgulligt till hennes rödlätta hår (vilket jag är övertygad om att hon får, men naturen kan ju alltid överraska mig). =)

2 kommentarer:

  1. Hur söt som helst blir hon i den fina bodyn:) Bra val! Kram AP

    SvaraRadera
  2. Jag får passa på att använda den mycket då den bara är i strl 56, hon kommer ju växa ur den hur fort som helst, men jag kände inte för att vara rationell och köpa en storlek större. Den var ju gratis och då kan jag ju välja med hjärtat! =)

    SvaraRadera