torsdag 8 juli 2010

Urk burk

Jag har varit kass i magen och illamående av och till i några dagar nu. Kan inte äta/dricka allt jag känner för längre och måste springa på toa ofta för att magen är lite halvlös sådär (kul info). Jag har för mig att det är ett av tecknena på att kroppen förbereder sig inför förlossningen men att det kan pågå i någon vecka eller två så jag kan inte förvänta mig att det är dags än även om jag vill få det överstökat.

Jag ser förlossningen mer och mer som att "ja tack, det får sätta igång nu så att det blir överstökat". Förlossningen är ett moment som måste ske för att bebisen ska komma ut och då kan vi väl bara tuta och köra nu då så är det gjort? Men det är inget jag kan påverka så det gäller väl för mig att vila och äta så att jag har krafter när det väl gäller. Nu ska jag ta en härlig, lång dusch och sen sätta mig och virka - lagom soft! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar