torsdag 1 juli 2010

Å så vände det...

När jag hade skrivit klart skoluppgiften så kände jag att jag måste vila men jag fick ingen ro i kroppen. Istället blev jag illamående, yr, darrig och kände allmän obehagskänsla i kroppen. Numera kanske jag inte kan räkna med hela bra dagar utan halva bra och dåliga dagar, det kan vända på bara några timmar. Trots att jag ätit diverse saker med jämna mellanrum så kom jag på att jag kanske ändå ätit för lite, så när E kom hem så åkte vi till Sibylla (vi var båda trötta och orkade inte fixa ngn käk hemma). Efter en hamburgare och lite mer vila hemma så kom krafterna tillbaka lite grand, och det var ju skönt det då vi fick spontant besök av några kompisar sen. Det är ju kul att orka vara lite social åtminstone. Nu väntar sängen och jag hoppas jag får sova gott i natt så jag orkar träffa forumtjejerna imorgon och äta glass på lejonet & björnen. :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar