fredag 22 januari 2010

yr och trött

Idag på praktiken kände jag det starkt att jag var alldeles yr och trött större delen av dagen, det snurrade liksom bakom ögonen ibland och huvudet kändes som en dimma. Jag vet inte om det beror på praktiken i sig som är en omställning, jobba heltid istället för att vara flexibel student, massa ny information och nya människor eller om det beror på graviditeten. En misstanke är att mitt blodtryck är lågt, men ändå så rör jag på mig ganska mycket, det är mycket spring emellanåt på praktikplatsen i korridorer och i trappor. Fast det är mycket sittande också på möten och tröttheten kommer när jag blir sittande på en stol, det är en varierande arbetsplats och det är ju skönt iofs. Jag får nog ge mig ut på promenader mer för att få upp blodtrycket, skönt att vi går med stora steg mot våren, tiden går fort och snart är det både ljusare och varmare ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar