söndag 24 januari 2010

Trött

Trött, trött, trött.. Ska tröttheten aldrig ta slut? Jag får mer och mer respekt för alla kvinnor som har tagit sig igenom det här och ändå orkat jobba, orkat leva som normalt med ett leende på läpparna. Jag skulle vilja åka bort på ett vilohem och stanna där i minst 3-4 veckor! Jag hade svårt att hålla ögonen öppna igår när jag satt och glodde på Robinsson, sen somnade jag som en stock! Efter att ha sovit en god natts sömn så är jag inte mer utvilad för det, eller lite kanske, jag orkar tvätta, men tanken på att åka till svärföräldrarna på middag känns övermäktigt - kan jag få lägga mig på soffan och sova tro? Jag misstänker att det är blodtrycket som spökar, vad kan det annars vara? Jag äter järntillskott fastän barnmorskan sa att det inte behövs då jag låg över gränsen, men den förra barnmorskan sa att jag egentligen ligger lågt i blodvärdena med tanke på att jag äter tillskott och ändå ligger precis över gränsen, så jag fortsätter knapra på.
Nu ska jag tvinga mig ut på en promenad, förhoppningsvis hjälper det till 10%.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar