söndag 17 januari 2010

bönan Albert

Idag har jag och bönan Albert (Albertina?) varit jättetrötta efter gårdagens flytthjälpande. (E och jag har inga planer på att döpa ungen till Albert, det var bara ett spontant inslag av en berättelse för en kurskamrat, men det är ett kul namn att kalla bönan för.) Jag har förutom slöat och bakat kladdig kladdkaka med äkta mörk choklad (mums) fått hem mp3:er med vaggvisor. Mammahormonerna tar över min värld. Jag har även planerat på Ikeas hemsida hur jag ska organisera om i våra garderober och i klädkammaren för att få smartare förvaring. Lådor och stativ med trådbackar för lite dryga tusenlappen, jag är smått galen med tanke på min studentplånbok och att vi har massa utgifter framför oss (bl.a. är bilen inne på verkstan). Men det ordnar sig väl på nåt sätt.. Allt för Albert! =)

1 kommentar: