söndag 24 januari 2010

Inte kvinna

Jag är inte född med kvinnliga talanger. Jag skulle sy upp ett par gravidbyxor, jag måste jämt sy upp alla byxor då jag bara är 164 lång, och tänkte först sy några stygn för hand men det blev fult. Så jag tog fram ett "snabbfållningsband" som skulle vara sååå lätt och enkelt, som man inte kan misslyckas med. Men jo fan, visst misslyckas jag med det! Det fastnar inte och blir bara förstört! Jag borde inte pyssla med textilier ö.h.t. utan hålla mig till datorer och tekniska prylar. Motsägelsefullt gillar jag matlagning men det kan ju män också vara bra på. Baka bullar och kakor avskyr jag. Så det är nog fastställt, jag är inte kvinna, inte på det sättet iaf.

PS: Om Sus läser det här så var det inte dina gravidbyxor jag förstörde så du kan vara lugn. ;)

2 kommentarer:

  1. Men säg till så kan jag hjälpa dig! Jag älskar min symaskin!

    SvaraRadera