tisdag 26 januari 2010

fånig

Idag på "jobbet" (hädanefter kallar jag praktikplatsen för jobbet, det är ju nästan som ett jobb fastän det är praktik) så skulle jag sitta med på ett möte som handlade om schemaläggning etc. Jag var lite yr redan från början men tänkte inte så mycket på det, det var mest bara lite svårt att koncentrera sig på vad de andra sa. Sen tilltog yrseln men jag nonchalerade det och tänkte att mötet är nog slut snart så jag klarar mig igenom mötet, men det blev bara värre. Till slut så trodde jag att jag skulle svimma och trilla av stolen så jag sa till min arbetskamrat att jag måste nog gå och lägga mig och vila en stund (kände mig jättefånig). De andra uppmärksammade mig "mår du inte bra??" och jag kände mig ännu mera fånig. Jag sa något att jag kände mig yr och måste gå och lägga mig, mer fick jag inte sagt för det kändes som jag plötsligt bara ville börja stortjuta. Jag gick snabbt ut ur rummet och gick och la mig på soffan i ett annat rum. Denna gången tog det inte bara några minuter att återhämta sig från yrseln utan jag låg nog där i nästan en halvtimme. Jag hoppas att yrseln ger med sig för det är jobbigt att sitta still på en stol alltför länge, yrseln kommer som ett paket på posten - och då snackar vi inte snigelpost! Som tur är så är personalen väldigt söt och omtänksam, men det blir ändå så att jag känner mig lite fånig fastän det är hur naturligt och förståeligt som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar