lördag 30 januari 2010

Chips och lakrits

Jag har börjat se ett mönster, mitt på eftermiddagen så får jag ofta blodtrycksfall och yrsel/trötthet tillsammans med hjärtklappning. När jag surfar på nätet för att läsa mer om detta så hittar jag förklaringar som att hjärtat har mer blod att pumpa runt och att det kan gå lite långsamt om man har lågt blodtryck (inte världens bästa förklaring men det får duga). Läste också att lite chips kan hjälpa och saltlakrits, inte mig emot, jag som älskar chips och saltlakrits. Naturligtvis får man ta det man läser på nätet med en nypa salt (mums, älskar salt!) och inte gå på allt man läser. Promenader, få igång hjärtpumpen lite, är också bra (jag älskar promenader) och dricka rikligt med vatten (min Sodastream är skitbra!). Det här blir nog bra det här.. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar