måndag 25 januari 2010

yr och tårar

Igår sprutade tårarna över gravidbyxorna, tanken var att jag skulle ha på mig dem när vi skulle till svärföräldrarna på middag men jag fick ta på mig ett par mysbyxor istället. När vi kom hem från middagen så tittade jag på snabbfållningen och såg att jag hade glömt att ta av skyddspappret innan jag strök på snabbfållningsbanden. Jaja, misstag händer lätt när man är gravid, yr och trött.

Idag på praktiken så snurrade det rejält i huvudet ett tag när jag satt och lyssnade på min handledare när hon hade ett samtal med en klient. Som tur är så är de så snälla på praktikplatsen så att jag fick lägga mig ner ett tag. Det räcker med bara några minuter så känner jag hur färgen kommer tillbaka till ansiktet. Det som också hjälper är småätande och att dricka vatten (jag har med mig två halvliters flaskor hemifrån med kolsyrat vatten från min Sodastream - vilken underbar apparat!). :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar