tisdag 13 april 2010

Nattmat

Jag var färdig för sängen kl.20 igår kväll men gick och la mig kl.21. Sen sov jag obekvämt fram till midnatt när jag vaknade och kunde inte somna om. Jag hade legat och känt mig obekväm större delen av min sömn, det kändes som att magen växte under natten och jag visste inte hur jag skulle ligga. Efter en stund klev jag upp och det var tur att vi hade mjölk och havrefras hemma för jag var så hungrig. Det börjar bli vanligare med behov av något att äta mitt i natten och det vore katastrof ifall vi inte hade något lämpligt i kylskåpet! Jakten på en ny (begagnad) kombibil fortsätter och det vore skönt om vi hittade vår bil snart, det är ett himla släpande med matkassar utan bil när mina begär växer sig större. Måsten att ha hemma är: Mjölk, mild lätt yoghurt, havrefras, banan, äpplen, choklad (ibland chips), Grappo, kvisttomat (ibland röd paprika) och ost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar