tisdag 6 april 2010

Me, myself and my pregnancy

Jag bloggar mest för min egen skull, det är så skönt att skriva ner sina knäppa upplevelser och ventilera dem på bloggen. Jag inser ju att jag inte är unik med mina graviditetsupplevelser och att barnmorskan kanske har rätt i när hon säger att det mesta är normalt, men för mig så är det nytt, spännande och stort (läs skrämmande). Det kan ibland kännas skrämmande för det är första gången jag upplever det här och det är minst sagt en stor omställning som väntar i mitt och E´s liv. Jag är med i en tråd på familjelivs forum där förstagångsföderskor i Göteborg som ska föda i juli har samlats och det är minst sagt kul att läsa och skriva i den, alla är typ lika egotrippade där! :-D Me, myself and my pregnancy. :-D När jag är bland andra så försöker jag hålla mig ifrån att prata om min graviditet men ibland är det sannerligen inte lätt, hela mitt liv och min tillvaro kretsar just nu kring min graviditet men det kanske också är naturligt att det förhåller sig så just nu? Det är ju en stor grej i livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar