fredag 9 april 2010

Gråtattack

Jag var toktrött igår och kvällen slutade med att jag började tokgråta när jag skulle borsta tänderna. E kom in i badrummet och undrade hur det var och jag svarar mellan tårarna som forsar "jag avskyr den där tidningen!" och kastar den på golvet. Jag syftar på "föräldraguiden", en tidning som vi fick hem gratis tillsammans med Ikeareklam till föräldrar, "den är så dum!". E har svårt för att hålla sig för skratt och jag både skrattar och gråter hejdlöst, men mestadels gråter för jag är så trött. Det jag menade var att tidningen som jag hade läst lite i skrev bara om idylliska gullegullhistorier om graviditet så man höll på att kräkas. E tog bort tidningen från min åsyn och jag snyftade klart, sen fick jag lite massage, E kände på Albert som möblerade om inne i magen och sen somnade jag som en stock.

Jag vaknade som ett barn inför julafton imorse för idag ska vi till barnmorskegruppen för könsbestämningen, det känns så spännande (även om jag med flera tror att det är en pojke). Det ska bli kul att få det bekräftat - eller avfärdat! :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar