onsdag 21 april 2010

Hungrigare

Tröttare.. Hungrigare.. Jag äter mer (oftare) nu så det ska bli intressant att väga sig hos barnmorskan nästa gång, hehe. Jag behöver även sova mer och på sistone har jag inte lydigt gått och lagt mig i tid. Det känns så trist att gå och lägga sig vid barntid (typ 20.30) så jag går och lägger mig närmare 22, det är ett pris jag får betala dagen efter. Som tur är finns det både mat och möjlighet till raster på min praktik så det brukar ordna sig, men egentligen borde jag tänka mer på att ta hand om mig själv. Jag har t.o.m. slarvat med att ta mina järntabletter på sistone, men det är väl så det är. Jag kan vara duktig och ta hand om mig själv i en period men sen så börjar jag slarva för att senare åter igen bli duktig(are).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar