onsdag 10 mars 2010

Veckorna rasslar iväg

I början hade jag superkoll på vilken vecka jag var i men nu tycker jag att veckorna går så fort så jag tappar räkningen. Jag har gått omkring och sagt att jag är i v.21 men nu är jag ju i v.22 när jag dubbelkollar. Kan hända att det har att göra med att det händer mycket i mitt liv för övrigt, praktiken är i full gång och det är megaintressant. Jag suger åt mig allt jag orkar ta in på praktiken och helgerna går åt till att vila, vara social och reka kombibilar.

Shoppingnerven börjar klia också. Jag längtar till Ullared och shoppa på mig massa goa bebissaker samt kläder. I brist på Ullared så surfar jag runt på tradera och försöker hitta fynd men frakten gör att det blir inte fullt så billigt som man tänkt sig. Ullared är nog bäst iaf. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar