lördag 27 mars 2010

Förkyld över en natt

Natten till i fredags när jag knappt sov en blund kände jag att det började klia i halsen. Jag stannade hemma från praktiken i fredags men det var mest pga sömnbristen och att min gravida kropp var helt knäckt, trodde jag, men imorse när jag vaknade så var förkylningen ett faktum. Jag har börjat hosta upp äckliga slemmiga saker och känner mig helt väck, snacka om en förkylning som kom över en natt. Jag hoppas att den försvinner lika fort som den kom, jag ska ta det lugnt i helgen även om jag är bjuden på en tjejmiddag ikväll. Det är bättre att krya på sig ordentligt inför påskhelgen då min mamma kommer (vi träffas ju inte så ofta då hon bor drygt 40 mil bort). Så, det blir massa kall och varm dryck, antioxidanter och glass i helgen! E steker bacon till äggröran så dagen börjar med en rejäl frukost iaf. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar