lördag 20 februari 2010

smygdricker kaffe

Jag har börjat smygdricka lite kaffe i ren desperation då jag varit för trött. Jag har väl alltid tyckt att färskbryggd kaffe doftar så himmelskt gott men det smakar beskt och äckligt. Det tog ett tag innan jag kunde erkänna för E att jag har börjat dricka små mängder kaffe (typ en halv kopp svart kaffe). Jag och E har tidigare allierat oss på skoj i att vara kaffemotståndare. Får väl se om graviditeten vänder på det till att jag blir en kaffemoster. Ikväll ska vi på bio och för att orka med kvällen, jag är svintrött, så dricker jag lite kaffe.

PS: Jag tänker på att inte dricka kaffe i samband med att jag tar järntabletterna, utan det får gå två-tre timmar emellan. Men än så länge dricker jag ju inte kaffe varje dag, men man vet ju inte vart det här kommer utveckla sig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar