lördag 6 februari 2010

personlighetsförändrad?

Jag har allt som oftast haft koll på saker och ting, som arbetsuppgifter och vad som kommer ske i veckan, men nu så är jag helt oorganiserad. Jag glömde bort att jag skulle följa en av de boende till läkaren på praktiken. Visserligen så ordnade det sig ändå då jag trodde det var på tisdag men det var på onsdag (ni ser hur snurrigt det är). En annan gång glömde jag totalt bort att fråga en annan boende om han ville göra de telefonsamtal vi hade pratat om innan. Nu har jag glömt att nämna för handledaren att jag ska till min seminariegrupp måndag morgon och kommer inte till praktiken förrän efter lunch. Än så länge har de haft förståelse men jag vill återfå ordningen och framförhållningen. Som tur är så är handledaren också lite snurrig, men jag planerar att köpa någon slags börs/miniaxelremsväska så jag kan ha med mig en kalender och penna vart jag än går. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar