tisdag 16 februari 2010

Föraningar om mysig graviditet

Idag när jag la mig ner för att vila strax före lunch så kände jag någonting i magen som inte var gaser. Jag låg med händerna vilande på magen och plötsligt kände jag klart och tydligt ett eget inre liv därinne som bultade på min mage inifrån. Jag blev alldeles paff, rörd och tårögd. Så där låg jag och upplevde min Albert i magen, det var en helt fantastisk känsla. Jag tänkte att är det det här som andra kvinnor kanske menar när de säger att graviditeten var så mysig? Tidigare har jag ju mestadels bara upplevt alla jobbiga graviditetsåkommor så jag hoppas innerligt att jag får uppleva mer av det här mysiga framöver. Min lilla mysiga Albert.. *kärlek*

1 kommentar:

  1. Härlig upplevelse! Heja Albert! Mer av det mysiga så att mamma Minna får mysa mer!:) Kram Anna P

    SvaraRadera