söndag 9 maj 2010

Virkat mormorsruta!

Idag har jag fått min första lektion i att virka av min svärmor och virkat min första mormorsruta i hela mitt liv, det här är ett historiskt ögonblick! Vänner och familj som känner mig sen innan tror nog att jag har blitt helt galen, jag som alltid avskytt allt vad sy-virka och sticka heter! Graviditetshormonerna är helt tossiga! Det ska bli spännande att se vad detta nya kapitel i mitt liv leder mig till.. Kanske blir jag t.o.m. vän med symaskinen? (Men nej, jag skulle inte våga sträcka mig så långt i mina tankar, det känns näst intill omöjligt!) :-D :-D

8 kommentarer:

  1. Har svårt att tro att du har virkat detta:) fint blir det! Kram AP

    SvaraRadera
  2. Jätteimponerad Minna!! Nu får du minsann lära mig framöver :) Kram Annica!
    p.s Har lagt din blogg i favoriter nu *L*

    SvaraRadera
  3. Jag kan försöka lära ut, vet ej hur bra lärare jag är på det området men jag kan ju visa vad jag kan! =)

    SvaraRadera
  4. Härliga färger!

    SvaraRadera
  5. Ja, inte överdrivet rosa.. ;-)

    SvaraRadera
  6. Hej Minna!

    Så jättesött det kommer att bli! Så jättefina färger också!
    Det är väldigt avkopplande att handarbeta, så det hoppas jag att du fastnar för. Det är bra för stressade mammor och socionomer:-)

    kramar
    Karin

    SvaraRadera
  7. Ja, det känns faktiskt riktigt bra att sätta sig att virka numera! :-)

    SvaraRadera