onsdag 26 maj 2010

Boa in sig

Praktiken börjar närma sig sitt slut och "boa-in-sig"-impulsen börjar ta vid. Nu följer två veckors gemensam ledighet för E och mig innan sommarkursen börjar för min del (och jobbet igen för hans del). Jag har köpt 20 st tvättlappar från Ikea (älskar dem!) och är sååå sugen på att köpa snuttefiltar från snutten.se (shoppingnerv i kombination med boa-in-sig?). Jag ska tillverka en egen mobil att hänga över skötbädden och virkandet går sakta framåt. Jag hoppas att jag har energi att rensa och skapa utrymme för alla bebissaker under ledigheten, det skulle underlätta att frigöra mer space (hur jag ska lyckas med det nu då?). En sak i taget så kanske det lyckas... (Jag har en tendens att bli alldeles matt inför tanken på allt jag vill göra så att inget blir gjort! Haha!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar