lördag 5 december 2009

Höll på att smälla av!

Jag hade två av mina kusiner på besök idag varav den ena har en jättesöt liten dotter på fem månader. Min andra kusin berättade att hon är gravid i v.7 och jag höll på att smälla av av lycka! Men grejen var den att innan hade jag och E kommit överens om att inte berätta om min graviditet än för om min faster får reda på det så sprids det till hela släkten och det vill vi inte än. Jag tittade på E för att försöka läsa av om det var okej att berätta nu ändå men han hade ett pokerfejs så jag tänkte att vi får väl hålla oss till det vi kom överens om innan iaf. Men efteråt sa han att han hade förstått ifall jag hade velat berätta och det hade varit okej. Åååhh... Men men, det kanske blir bäst iaf att berätta efter att vi har varit på återbesök nr 2 på Sahlgrenska, då det är lite mera säkert. Men guuu va kul att jag och min kusin är lika långt gångna, det är ju fantastiskt!!! Längtar till att få avslöja det för henne!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar